VISSZAKÜLDÉS/CSERE
HOGYAN MŰKÖDIK A VISSZAKÜLDÉS/CSERE?
Ha esetleg problémád adódik a csomagoddal vagy egy termékkel, csak jelezned kell felénk és máris élhetsz a 14 napos visszafizetési garanciáddal. Minden vásárlónknak azt javasoljuk, hogy amint lehet, nézze meg a csomagja tartalmát, próbálja ki a termékeket ugyanis a 14 nap leteltével már nem tudunk segíteni. Ha problémád van a kapott termékkel és még benne vagy a 14 napban, akkor:
1.) Postai úton, saját költségre Te is feladhatod a csomagodat számunkra. Ez esetben nem is kell jelezned számunkra külön az elállási szándékodat. Arra figyelj, hogy a feladás napján még beleférj a 14 napba!
2.) Személyesen is vissza tudod hozni műhelyünkbe a terméket/termékeket. E-mailben vagy telefonon megköszönjük, ha jelzed ezt felénk, hogy mikor várhatunk Téged.
3.) Az egyik legmegbízhatóbb és legegyszerűbb megoldás: futárt rendelünk Hozzád! HA EZT A MEGOLDÁST VÁLASZTOD, AKKOR kérlek írd meg ezt a következő e-mail címre: info@taracollection.hu, vagy hívj fel minket a +36/30-662-2782 telefonszámon. (Hétfőtől péntekig, 8.00-16.00 között elérhető ügyfélszolgálatunk.)
A visszaküldendő csomagba tedd bele a terméket és az elállási nyilatkozatot, amelyet kitöltöttél az adataiddal és a pontos bankszámlaszámoddal. (Amennyiben tévesen, elírással kapunk számlaszámot, azért felelősséget mi nem tudunk vállalni.) Fontos az elállási nyilatkozat pontos kitöltése, hiszen ez alapján tudjuk visszautalni az elállás esetében az összeget számodra, csere esetében pedig ezzel nagyban segíted a munkánkat. Csere esetén kérjük írd rá a nyilatkozatra azt is, hogy "CSERE".
Visszaküldés/csere folyamata:
1.) Postai úton, saját költségre Te is feladhatod a csomagodat számunkra. A cím, amire kérjük a csomagot: Kecskés Corporation Bt. 1063 Budapest, Szondi utca 42/C. Fontos, hogy az elveszett illetve postán maradó csomagokért nem vállalunk felelősséget; valamint a 14 napnál régebbi rendeléseket nem vesszük vissza.
2.) Személyesen is vissza tudod hozni műhelyünkbe a terméket/termékeket. Címünk: Kecskés Corporation Bt. 1063 Budapest Szondi utca 42/C. Hétfőtől péntekig 8.00-16.00 között megtalálsz minket az adott címen. Előzetes egyeztetés természetesen itt is szükséges az info@taracollection.hu e-mail címen, vagy a +36/30-662-2782 telefonszámon.
3.) Az egyik legmegbízhatóbb és legegyszerűbb megoldás: futárt rendelünk Hozzád! E-mailben történő illetve telefonos egyeztetés után kiküldjük a megadott címre futárunkat. Ennek értéke 2.000 Ft, amit a visszajött áru árából vonunk le visszáru esetén, ugyanannak a terméknek a cseréje esetén ezt a költséget elengedjük.
Foxpost csomagpontokra nem megyünk ki, az oda feladott termékeket nem vesszük át.
CSERE esetén csak ugyanazt a terméket tudjuk cserélni más méretre, vagy más színre/mintára. A telefonbeszélgetésünk, vagy az e-mailen történő egyeztetés során jelezni fogjuk Neked, hogy amennyiben van készleten a kívánt termék a megfelelő méretben és színben/mintában, rendeld le és a MEGJEGYZÉS fülbe is írd oda, hogy CSERE lesz. A futárunk a megrendelt terméket vinni fogja a megadott címre és ezzel egyidőben, a csere terméket elhozza tőled. Minden csere esetében kérünk, hogy vedd fel velünk külön is a kapcsolatot a gördülékeny ügyintézés érdekében.